Allianz Motto Müzik, yepyeni kimliğiyle yaza hazır!

Müziğe erişmek, müziği öğrenmek isteyen herkese, karşılıksız ve Türkçe içerik sunan Türkiye'nin ilk ve tek kurumsal dijital müzik, eğlence, muhabbet platformu Allianz Motto Müzik, 2’nci yaşını yeni kimliğiyle kutluyor.  Allianz Motto Müzik, hiçbir yerde izlenemeyen alternatif içerikleri ve yenilenen logosuyla izleyiciyle buluşacak.

Allianz Türkiye toplumun yaşam kalitesini artırmak vizyonuyla çıktığı yolda, müziğin birleştirici gücünü kullanarak 2 yıldır yatırım yaptığı gençlik iletişim platformuna yeni ve dinamik bir kimlik kazandırdı. Bu yaz yenilenen logosu ile izleyicileriyle buluşacak olan Allianz Motto Müzik, hedef kitleye uygun olarak canlı ve enerjik görsellerle bütünleşti. Gençlerin televizyonda izleyemediği alternatif içeriklerin üretildiği mecra; yeni dönemde daha fazla müzik, daha fazla eğlence ve daha fazla muhabbet sunmaya devam edecek.

Herkese açık, ücretsiz ve Türkçe içeriğiyle farklılaşan, YouTube’a özel içerik üreten Allianz Motto Müzik; bugüne kadar 400’den fazla ünlü konuğu ağırladı, 850 video üretti ve 75 milyon dakikayı aşkın izleme oranı yakaladı. Dijital iletişim kanalları YouTube, Facebook, Twitter ve Instagram’da da kısa sürede organik olarak yaklaşık 300 bine yakın aboneye, üniversite etkinliklerinde ise 6 binden fazla öğrenciye ulaştı.

“Mottosu müzik olanların buluşma noktası” olan Allianz Motto Müzik’te, birbirinden değerli isimler; programlarıyla yeni dönemde de müzikseverlerin gönlünü fethetmeye devam edecek.

Yazar ve seslendirme sanatçısı Yekta Kopan’ın tiyatrocuları, sinemacıları ve müzisyenleri konuk olarak ağırladığı ve kültür-sanata dair her şeyin samimi bir şekilde aktarıldığı “Yekta Kopan’la Noktalı Virgül”, fotoğraf sanatçısı Mehmet Turgut’un ünlü bir ismi konuk ederek sohbet ve müzik eşliğinde fotoğraf çekimine dair incelikleri paylaştığı ve konuğuna fotoğraf çektirdiği “Mehmet Turgut’la Haberim Yokmuş Gibi Çek”, radyocu ve plak koleksiyoncusu Murat Meriç’in plakların birbirinden ilginç hikayelerini müthiş bilgi birikimi ve anılarıyla paylaştığı “Murat Meriç’le Plak Dolabı”, radyocu ve ‘Teknolojiden Anlamayan Adam’ ile sosyal medyada bir fenomen haline gelen Barış Akpolat’ın birbirinden ünlü isimleri ağırlayarak farklı deneyimler yaşadığı “3N1K (Neye Niyet Neye Kısmet)”, Türkiye’de hip-hop kültürüne en çok katkıyı sağlamış isim olan Tunç Dindaş’ın elinde sprey boyayla sokakları arşınladığı ve sokakta neler olup bittiğini ekrana taşıyan “Street Beatz”, Şenay Akkurt’un Türkiye ve dünyada birçok şehri ziyaret ederek plakçı, müzik aleti ve enstrüman satan dükkanlardan, konser ve festival alanlarından ve müzik dolu sokaklardan izlenimlerini aktardığı “Hayat Bana Güzel”, yazar ve televizyon sunucusu İpek Atcan’ın sürpriz konu ve konuklarıyla kliplerde, konserlerde ve setlerde olup bitenleri aktardığı “N’olmuş?” programları yaza damgasını vurmaya devam edecek. Allianz Motto Müzik’te ayrıca, müzik dünyasının üstatları arasında yer alan Nurkan Renda gitar, Onur Akça davul ve Mehmet Akatay perküsyon dersleriyle, Unis Academy’den Cenk Unis ve Aslı Köse de “Nasıl DJ Olurum?” programıyla meraklısına eşsiz bilgiler aktarmayı sürdürecek.

Online izleme alışkanlıklarının arttığı, internete özel dizilerin üretildiği günümüz dünyasında; gençlerin dilinden anlayan, samimiyetini ve sıcaklığını kaybetmeyen, sorulara yanıt alınabilen, alternatif ve güncel müzik, kültür-sanat ve eğlence içerikleri Allianz Motto Müzik’te yine reklamlarla bölünmeden sunulacak.

 

 

 12 Haziran 2017