İletişim

Bize Ulaşın

Allianz Müşteri Hizmetleri - 0850 399 99 99

  • İletişim
  • Acentelerimiz

‘Gelecek Nesilleri Cesaretlendirecek’ sosyal girişimler aranıyor

Allianz Grubu, toplumsal faydaya odaklanan girişimlere merkez olan Impact Hub’la küresel işbirliğine imza attı. Türkiye dâhil 4 ülkede yatırıma hazır sosyal girişimlere kapılarını açan Allianz,  son başvuru tarihini ise 26 Kasım 2017 olarak belirledi. Başvurular arasından ‘Yatırıma Hazır Programı’na seçilecek girişimler, Münih’te 40 bin euro’nun da sahibi olabilecek.

Allianz Grubu, kurumsal sorumluluk stratejisinin odağını oluşturan ‘Gelecek Nesilleri Cesaretlendirmek’ programı kapsamında, çocuklar ve gençler için sosyal faydaya odaklanan girişimleri destekleyen Londra merkezli Impact Hub’la küresel işbirliğine gitti. Toplumsal dönüşüme öncülük etme hedefiyle, Allianz’ın faaliyette bulunduğu 4 ülkede uygulanacak programın ana merkezlerinden biri de Türkiye olacak. Yatırıma hazır sosyal girişimler arayan Allianz Türkiye, son başvuru tarihinin 26 Kasım 2017 olduğunu duyurdu.

Türkiye’nin yanısıra; Almanya, Malezya ve Brezilya’da ilk kez hayata geçirilecek bu işbirliğiyle sosyal girişimciler Impact Hub’ın, ‘Yatırıma Hazırlama Programı’na katılmaya hak kazanacak. Programa kabul edilen 10 girişim; 6 aylık bir sürede iş modelleri, stratejileri ve ekiplerine ilişkin sistemli bir geri bildirim sürecine girip büyüme ve yatırım planını oluşturacak. Programa katılan tüm girişimler, 40 bin euro değerindeki Allianz Gelecek Nesiller Ödülü’nü kazanmak için 15 Haziran 2018 günü Almanya’nın Münih kentinde düzenlenecek yatırımcı gününe dâhil edilecek.

‘Sosyal bir amaç için oluşturulmuş girişimleri davet ediyoruz’

‘Yatırıma Hazır Programı’nın temelinde Allianz’ın küresel stratejisinde ortaya çıkan, çocuklarda ve gençlerde toplumsal katılımı teşvik etme hedefinin bulunduğuna dikkat çeken Allianz Türkiye Kurumsal İletişim ve Sürdürülebilirlik Ofisi Direktörü Burçun İmir, “Allianz Türkiye olarak biz de, 2016’da sektörümüzün ilk sürdürülebilirlik stratejisini ve modelini hayata geçirirken; önleyici çözümler ile  girişimcilik ve inovasyon odaklandık.İyi bir çevre, iyi bireyler, iyi kurumlar ve iyi bir toplum için tüm şirket faaliyetlerimizi bu stratejiye hizaladık. Bu program da, eğitimden sağlık ve cinsiyet eşitliğine kadar bizim sürdürülebilirlik odağına aldığımız birçok alanı kapsıyor. Sosyal bir amaç için oluşturulmuş, yerelden çıkıp diğer ülkelere de uyarlanabilecek girişimler arıyor. Başvuracak girişimcilerin konusu olan teknoloji, ürün ya da hizmetin; kendini bir noktada kanıtlamış olmasını, bir diğer anlamda çarklarının dönüyor ve yatırıma hazır olması şartını arıyoruz. Bu özelliğe sahip tüm girişimleri programımıza başvurmaya davet ediyoruz” değerlendirmesinde bulundu.

‘Gelecek Nesilleri Cesaretlendirmek’ program takvimi nasıl işleyecek?

  • 2 Kasım 2017 Perşembe günü, Impact Hub İstanbul ofisinde gerçekleştirilecek “Warm-Up” etkinliği, ilgi duyan tüm girişimcilere açık olacak;

  • http://impacthubist.net/irp/ sayfasından 26 Kasım 2017 Pazar gününe kadar başvuru yapılabilecek.

  • Ocak 2018’de belirlenecek sosyal girişimler, 6 aylık ‘Yatırıma Hazırlama Programı’ sürecine girecek.

  • Programa kabul edilen girişimler, 2018 Şubat ve Haziran aylarında Almanya Münih’teki akademi atölyelerine katılacak.

  • 15 Haziran’da Münih’te gerçekleştirilecek olan Etki Günü ve Allianz Gelecek Nesiller Ödül Töreni’nde, 4 ülkedeki katılımcılar arasından seçilen bir sosyal girişim, 40 bin euro’nun sahibi olacak.

 

Basın mensuplarının konuyla ilgili tüm soruları için

Berna Özdemir                              Ahu Güngör Ağca                                    İbrahim Özdemir

Allianz Türkiye                               MESE İletişim Danışmanlığı                      MESE İletişim Danışmanlığı

0533 567 17 63                              0530 517 60 80                                       0533 208 60 06  

berna.ozdemir@allianz.com.tr       ahu@mese.com.tr                                   ibrahim@mese.com.tr

Allianz hakkında

Dünyanın en güçlü finans topluluklarından, Brand Finance “Global 500” araştırmasına göre “Dünyanın En Değerli Sigorta Markası” olan Allianz, 70’ten fazla ülkede 140.000’in üzerinde çalışanı ile 86,3 milyon müşterisine hizmet vermeye devam ediyor. 2016 yılı sonu itibarıyla 122,4 milyar avro toplam gelire ulaşan Allianz, 1361 milyar avro ile dünyanın en büyük sigorta ve varlık yönetimi şirketleri arasında yer alıyor. 2500 çalışanı, 12 bölge müdürlüğü, 4000 acentesi, 2000’in üzerinde banka şube kanalı ve 4500’ün üzerinde anlaşmalı kurumuyla 81 ilde 7 milyon müşterisinin yanında olan Allianz Türkiye, çatısı altında, elementer sigortalar alanında faaliyet gösteren Allianz Sigorta, hayat sigortaları ve emeklilik branşlarında faaliyet gösteren Allianz Hayat ve Emeklilik ile Allianz Yaşam ve Emeklilik şirketlerini barındırıyor. 2016 yılını sigorta sektörünün lideri olarak tamamlayan Allianz Türkiye, üç şirketinin konsolide verilerine göre, 526,4 milyon Türk lirası kâr elde ederek yüzde 28 oranında büyüdü. Allianz Türkiye, hayat dışı branşlarda 5,8 milyar Türk lirası prim üretimi, yüzde 42,6 büyüme ve yüzde 16,3 oranında pazar payı elde ederek sektör liderliğini devam ettirdi. Hayat branşında 600 milyon Türk lirası prim üretimi ile yüzde 3,8 büyüyerek yüzde 11,3 pazar payı elde eden Allianz Türkiye, bireysel emeklilikte 846.135 katılımcı, 10,2 milyar Türk lirası fon büyüklüğü ile yüzde 20,6 büyüyerek yüzde 16,7 pazar payının sahibi oldu.

Allianz Türkiye ile ilgili detaylı bilgi için: allianz.com.tr

Allianz Türkiye’yi sosyal medyada takip etmek için:

facebook.com/AllianzTurkiye

instagram.com/AllianzTurkiye

twitter.com/AllianzTurkiye

youtube.com/AllianzTurkiye