Asistans Hizmetleri

Bireysel emeklilik sözleşmesinin yürürlükte olması ve ilk katkı payının yatırılması ile birlikte aşağıda bulunan hizmetlerden faydalanılabilir.

Bu hizmetler için 0850 399 9999 no’lu Allianz  Çözüm Hattını aranarak 7/24 yardım alınabilir.

1. Medikal Asistans Hizmetleri

Tıbbi Danışma Hizmeti

Katılımcılara, sağlık problemleri konusunda danışman doktor tarafından gerekli bilgiler verilir. Danışman doktor, karşılaşılan sağlık problemi konusunda alınması gereken önlemlerle ilgili katılımcılara tavsiyelerde bulunur ancak tanı koymayıp, ilaç önermez; gerektiğinde acil tıbbi servislere yönlendirir. Tıbbi danışma konusunda katılımcılarımıza 7/24 hizmet verilir.

Eve Doktorlu Ambulans Gönderimi

Katılımcılar, yaralanma veya hastalanma durumlarında; danışman doktorun kararıyla en yakın tam teşekküllü hastaneye, doktorlu ambulans ile ücretsiz olarak gönderilir. Katılımcının, katılımcı doktorunun, katılımcının bilinci yerinde değil ise katılımcı yakınının hastane seçimi konusundaki makul talepleri dikkate alınır. Acil durum kararı, danışman doktorlar tarafından verilecek olup; acil durum niteliğinde olmayan doktorlu ambulans talepleri nedeniyle oluşan ücretler, katılımcılar tarafından karşılanır.

Önceden randevu ile kararlaştırılmış ve estetik amaçlı ameliyatlar da bu kapsamda yer almakta olup; ücreti, katılımcı tarafından ödenir.

Ameliyat Sonrası Bakıcı Hizmeti

Katılımcıların, ameliyat sonrası, hastalık sonucu evde bakımı gerekiyorsa; bakım hizmetlerini sağlamak üzere 2 gün süreyle bakıcı gönderilmesi sağlanır ve bakıcı ücreti, Allianz Hayat ve Emeklilik A.Ş. tarafından karşılanır.

Doğum Sonrası Bakım Hizmeti

Doğum sonrası anneye destek amaçlı, bir bakıcının 1 gün süre ile eve gönderilmesi sağlanır ve bakıcı ücreti, Allianz Hayat ve Emeklilik A.Ş. tarafından karşılanır.

Bir Hastane Biriminden Diğerine Şehir İçi Taşımacılığı

Katılımcının aynı kent içindeki başka bir hastane birimine, gerektiğinde tıbbi gözetim altında ambulans ile taşınma hizmetini kapsamaktadır. Hizmete ait ödeme, katılımcı tarafından yapılır.

Şehirlerarası Taşımacılık

Katılımcının durumu, başka bir kentteki bir hastane birimine taşınmasını gerektiriyorsa, bu taşıma gereken bakımı sağlayacak en yakın ve en iyi donanımlı hastane birimine, eğer gerekiyorsa tıbbi gözetim altında olmak üzere yapılır. Hizmete ait ödeme katılımcı tarafından karşılanır.

Bu hizmet acil yardım teşekküllerinin yerine geçmemektedir. Sunulan hizmet ikincil yardımdan ibarettir.

İlaç / Tıbbi Sarf Malzeme Gönderimi

Doktor tarafından acil tedavi amaçlı yazılmış ilaçların, tıbbi sarf malzemenin uygun koşullarla katılımcıya gönderilmesi işlemi Türkiye içerisinde organize edilir ve gönderim masrafları Allianz Hayat ve Emeklilik A.Ş tarafından karşılanır. Katılımcı ilacın bulunamaması durumunda danışman doktorumuzun durumun aciliyetini onaylaması kaydıyla bu hizmetten faydalanabilir. İlaç ve tıbbi sarf malzeme masrafları katılımcı tarafından karşılanır.

Katılımcının bulunduğu yerde doktor tarafından yazılmış ve acil gereksinimi olan ilaçların bulunamaması halinde; reçeteli olmak kaydıyla, danışman doktor tarafından durumun aciliyeti onaylandığı takdirde bu hizmet kullanılabilir.

Eve Hemşire Gönderimi

Katılımcılarımıza, serum ve iğne vb. konularda destek olmak üzere, hemşire gönderilmesi sağlanır. Yapılan işlemin masrafları, katılımcı tarafından karşılanır.

2. Yaşam Tarzı Hizmetleri

Araç Kiralama Servisleri

Katılımcının isteğine bağlı olarak kiralanmak istenen araç hakkında her tür bilginin sunulması ve katılımcının talep etmesi durumunda gerekli organizasyonu yapılması sağlanır. Katılımcılar, araba kiralama hizmetini tüm Türkiye’den talep edebilir. Katılımcı aracı teslim alırken kiralık araç firmalarının uyguladığı prosedürlere uymakla yükümlüdür.

Bu hizmetten yararlanılması durumunda oluşacak masraflar katılımcı tarafından karşılanır.

Hobi Kulüpleri

İstanbul, Ankara, İzmir illerinde faaliyet gösteren kuruluşlardan Yelken, Ahşap Boyama, Müzik, Dağcılık, Fotoğrafçılık, Golf, Binicilik, Aşçılık, Dans, Tiyatro, Sinema vb. konularda alınacak eğitim ve hobi malzemelerinde, katılımcının talep etmesi durumunda tercih edilen alanda faaliyet gösteren kuruluşun iletişim bilgileri paylaşılır.

Anti-aging

Anti Aging uygulamaları konusunda uzman kişiler tarafından telefonda bilgi ve danışma hizmeti verilir. Katılımcının talebi halinde; katılımcının destek alabileceği sağlık kuruluşları/klinikler/güzellik merkezleri ile irtibata geçilerek katılımcı için randevu alınabilir.

  • Detoks-Hormon-Ozon tedavileri ve tedavi merkezleri
  • Bedende biriken mineral ve metallerin atılması işlemleri ve uygulama merkezleri
  • Anti-Aging vitaminler, besinler, antioksidanlar ve bunların alınabileceği satış merkezleri-internet siteleri
  • Anti-Aging destek ürünleri (kozmetik-cilt-yüz bakımı), ürünlerin alınabileceği satış merkezleri internet siteleri
  • SPA-Kaplıca - Talosoterapi (Deniz ve deniz ürünleri yöntemi ile tedavi) merkezleri
  • Estetik cerrahi işlemleri ve merkezleri
  • Hayata pozitif bakabilme yöntemleri ve psikolojik destek

Diyetisyen Desteği ve Sağlıklı Beslenme Yöntemleri

Kişilerin yeterli, dengeli ve sağlıklı bir biçimde beslenebilmeleri için, yemek listelerinin hazırlanması, yiyeceklerin sağlığa uygun tekniklerle pişirilmesi, depolanması ve tüketilmesi, yanlış beslenme alışkanlıklarının tespiti, çeşitli hastalık durumlarındaki bireyler için uygun diyet planlarının hazırlanması gibi konularda katılımcılara bilgi, danışma ve organizasyon hizmetleri sağlanır. 

Sağlıklı Zayıflama Yöntemleri

Katılımcıların bilinçli ve sağlıklı bir biçimde kilo vermeleri için; sağlıklı zayıflama yöntemleri, kişilerin bünyelerine uygun diyet programlarının hazırlanması, günlük egzersiz programlarının hazırlanması ve dikkat edilmesi gereken konularda katılımcı bilgilendirlir. Katılımcının talebi halinde, katılımcının destek alabileceği sağlık kuruluşları/klinikler/zayıflama merkezleri ile irtibata geçilerek katılımcı için randevu alınabilir.

Restaurant Rezervasyon ve Bilgi Servisi

Katılımcının talebine bağlı olarak her türlü restoran hakkında tavsiye ve bilgi verilir. Katılımcının talep etmesi durumunda rezervasyon yapılır ve ilgili rezervasyon konusunda katılımcı bilgilendirilir.

Seyahat Bilgi Hattı (Seyahat Servisi)

Katılımcı, seyahat öncesinde çözüm hattını aradığı takdirde seyahati hakkında öğrenmek istediği konular ile ilgili bilgi alabilir. Katılımcıya, Turistik Bilgiler (vize, pasaportlar, girişteki aşı istekleri, gümrükler ve kuralları, döviz kurları ve vergiler), Hava Durumu, Bankalar, Seyahat Acenteleri, Havayolları ve Havaalanları hakkında ön bilgi verilir.

Meteoroloji Bilgi Servisi

Katılımcının bulunduğu yerde ya da seyahat edeceği bölgede hava durumu hakkında 7 gün 24 saat bilgi verilmesi hizmetidir. İlgili hizmetler sadece danışmadan ibarettir.

Eğitim, Seminer, Dil Kursu, Konferans Bilgi Hattı

Yurtiçinde ve yurtdışında, katılımcının ilgi alanlarına göre talep ettiği seminer ve konferans programları hakkında yer, ücreti vb konularda bilgi verilir. Kişinin profesyonel eğitim yaşamlarına yönelik kendi istek ve eğitim talepleri doğrultusunda değerlendirilerek eğilimlerine en uygun yurtiçi ve yurtdışı eğitim rehberliği hizmeti sunulur.

Katılımcı; bilgisayar eğitimi veren kuruluşlar, (Autocat, Mikro-shop, Programlama, Excel ve Access, vb.), sertifikaların geçerlilik süreleri, program kapsamları, ücretleri, dil okulları seçerken nelere dikkat edilmesi gerektiği, en popüler dil okulları gibi konularda bilgi alabilir. İlgili hizmetler sadece danışmadan ibarettir. Tüm ödemeler katılımcıya aittir.

Trafik-Yol Danışma Hizmeti

Katılımcının bulunduğu yerde ya da gideceği yol üzerindeki trafik-yol durumu hakkında bilgi verilmesi hizmetidir. İlgili hizmetler sadece danışmadan ibarettir.