İletişim

Bize Ulaşın

Allianz Müşteri Hizmetleri - 0850 399 99 99

  • İletişim
  • Acentelerimiz

Allianz, bu yıl da Dünya’nın en değerli sigorta markası olarak belirlendi

Dünyanın önde gelen sigorta ve finans şirketlerinden Allianz, uluslararası marka değerlendirme kuruluşu Brand Finance’in her yıl yaptığı "Global 500" marka araştırması sonucunda 18,6 milyar avroluk marka değeri ile “Dünyanın En Değerli Sigorta Markası” olarak belirlendi. Allianz böylece, Brand Finance’in araştırmasında üst üste üçüncü kez dünyanın en değerli sigorta markası oldu.

Dünyanın ilk 500 markasını da yansıtan araştırmada Allianz, tüm markalar arasında 43. sırada yer aldı. Marka değerini bir önceki yıla göre yüzde 8,1 oranında artıran Allianz, dünyanın en değerli ilk 50 markası sıralamasında yer alan tek sigorta markası oldu.

Markaların dünya sıralamasındaki yerinin, şirketlerin nakit akışları, finansal güçleri, riskleri ve potansiyelleri gibi değişkenlerin dikkate alınarak belirlendiği araştırmada Allianz, farklı sektörlerin bir arada değerlendirildiği sıralamasında 44. sıradan 43. sıraya yükseldi. Allianz, uzun yıllardır dünyanın en değerli 100 markası içinde yer almayı sürdürüyor.

Allianz Hakkında

Dünyanın en güçlü finans topluluklarından, Brand Finance "Global 500" araştırmasına göre “Dünyanın En Değerli Sigorta Markası” olan Allianz, 70’ten fazla ülkede 148.000 çalışanıyla 85 milyon müşterisine hizmet vermektedir. 2500 çalışanı, 12 bölge müdürlüğü ve 4000 acentesiyle 81 ilde 5 milyon müşterisinin yanında olan Allianz Türkiye, çatısı altında Allianz Sigorta, Allianz Hayat ve Emeklilik ile Allianz Yaşam ve Emeklilik şirketlerini barındırmaktadır. Uluslarası kredi derecelendirme kuruluşu Moody’s’in yaptığı değerlendirme sonucunda uluslararası ölçümlemede Baa1, ulusal ölçümlemede, Aa2 alan Allianz Sigorta, Türkiye’deki finansal bir kuruluşun aldığı en yüksek not ile gücünü ve güvenilirliğini bir kez daha teyit etmiştir. 2015 yılının ilk yarısı itibarıyla hayat dışı branşlarda toplam 1,8 milyar TL prim ve %13,8 oranında pazar payı elde eden Allianz Türkiye, sektör liderliğini devam ettirmektedir. Bireysel emeklilikte konsolide verilere göre ilk yarı itibarıyla 7,6 milyar TL fon büyüklüğü ve %18 pazar payının sahibi olan Allianz Türkiye, hayat sigortalarında geçen yılın aynı dönemine kıyasla %36 gibi yüksek bir büyüme oranı yakalayarak 274 milyon TL prim ve %14,6 pazar payı elde etmiştir. Toplumun yaşam kalitesini artıran sosyal bir marka olan Allianz Türkiye, müziği ve geleceğin sanatçılarını desteklemeyi, toplumdaki kültürel bağları müzik yoluyla güçlendirmeyi kurumsal sorumluluk felsefesinin merkezine koymuştur. Allianz Gobal Marka Elçisi Lang Lang’ın kurduğu, Lang Lang Uluslararası Müzik Vakfı ile birlikte gerçekleştirilen ve dördüncüsü Kasım 2016’da İstanbul’da düzenlenecek olan Allianz Gençler Müzik Kampı gibi oluşumlarla globalde de müzik yatırımlarına ağırlık veren Allianz, Türkiye’de, Barış İçin Müzik Vakfı’nın öncü kurumsal destekçiliğini ve Türkiye Gençlik Filarmoni Orkestrası’nın kurumsal destekçiliğini üstlenmiştir. 2015 yılı içerisinde, müziğe erişmek, müziği öğrenmek isteyen herkese karşılıksız ve Türkçe içerik sunan Türkiye’nin ilk ve tek dijital platformu Motto Müzik’i hayata geçiren Allianz Türkiye’nin marka elçiliğini, genç yetenek Kaan Baysal yapmaktadır. Lang Lang’ın Ekim 2014’te verdiği İstanbul konseri öncesinde, Allianz Türkiye’nin liderliğinde oluşturulan danışma kuruluyla seçilen ve Lang Lang’a bu konserde eşlik eden Kaan, Allianz Gençler Müzik Kampı’na Türkiye’den katılmaya hak kazanan ilk isim olmuştur.

Allianz Türkiye ile ilgili detaylı bilgi için:

allianz.com.tr

Allianz Türkiye’yi sosyal medyada takip etmek için:

facebook.com/AllianzTurkiye

instagram.com/AllianzTurkiye

twitter.com/AllianzTurkiye

youtube.com/AllianzTurkiye