İletişim

Bize Ulaşın

Allianz Müşteri Hizmetleri - 0850 399 99 99

  • İletişim
  • Acentelerimiz

Biletix ve Allianz’dan Türkiye’de Bir İlk: ETKİNLİK BİLETLERİ ARTIK SİGORTALI!

Türkiye’nin eğlenceye giriş noktası Biletix ve sigorta sektörünün öncü şirketlerinden Allianz Sigorta, Türkiye’de bir ilke imza atarak hayata geçirdikleri ‘Etkinlik Katılım Sigortası’ ile etkinliklere katılımı sigortalıyor.

İstanbul, 4 Mayıs 2015 – Biletix, 15. Yaşına girerken; toplumun yaşam kalitesini artıran sosyal bir marka olmak vizyonuyla çalışan Allianz Sigorta ve Allianz Global Assistance işbirliği ile Türkiye’de etkinlik sigortası uygulamasının ilk örneği olan ‘Etkinlik Katılım Sigortası’nı eğlence severlerin kullanımına sundu.

Biletix web sitesinden bilet satın alan eğlenceseverlere, biletlerini satın alırken opsiyonlu olarak sunulan Etkinlik Katılım Sigortası, Ferdi Kaza Sigortası’yla birlikte sunuluyor. Biletleriyle birlikte Etkinlik Katılım Sigortası da alanların, özel şartlarda belirtilen risklerin gerçekleşmesi sonucu etkinliğe katılamamaları durumunda bilet ve hizmet bedelleri teminat altına alınıyor. Avrupa’da da örnekleri bulunan ve Türkiye’de bir ilk olma özelliği taşıyan Etkinlik Katılım Sigortası; ilk etapta Müzik, Sahne Sanatları, Aile Eğlencesi ve Eğitim kategorilerindeki etkinlikler için geçerli olacak.

 

Biletix, 15. Yılında Etkinlik Tutkunlarına Yepyeni Bir Hizmet Sunuyor

 

Biletix Genel Müdürü Kemal Erdine, Etkinlik Sigortası ile Türkiye’de eğlence tutkunlarına katma değer sağlayan yeni bir hizmet sunmaktan mutluluk duyduğunu söyledi. Erdine; “Türkiye’nin eğlence ve spor etkinlikleri alanında lider biletleme firması olarak, kullanıcılara ayrıcalıklar sunmak misyonuyla hareket ediyoruz. Bu misyonumuz çerçevesinde 15. yılımızda Allianz Sigorta ve Allianz Global Assistance ile işbirliğimiz kapsamında; Biletix web sitesinden etkinlik bileti satın alan müşterilerimizin belirtilen teminat şartları altında etkinliğe katılamaması durumunda, bilet bedeli tutarındaki zararı teminat altına alınıyor. Bilet alan kullanıcıya e-posta ile sertifika, poliçe genel ve özel şartları ve bilgilendirme formu iletilerek sigorta işlemi tamamlanıyor. Müşterilerimizin kolaylıkla yararlanabildiği bu uygulama ile 15. yaşımızda online alışveriş dünyasında bir yeniliğe imza atmaktan ve tüketicilerimize katma değer sağlayan yeni hizmetler sunmaktan mutluluk duyuyoruz” dedi.

Allianz’dan Sosyal Hayata Katkı

Allianz Sigorta Genel Müdürü Arif Aytekin, Etkinlik Katılım Sigortası’yla ilgili olarak; “Biletix için geliştirdiğimiz yeni ürünle Türkiye’de bir ilke imza atan Allianz Sigorta, topluma dokunan, yeni nesil iş yapış şekillerini benimseyen “dışavurumcu” yaklaşımıyla öncü işbirliklerine devam ediyor” dedi. Giderek artan milli gelir ve refah seviyesiyle paralel olarak Türkiye’de eğlence tüketimine olan ilginin de yükseldiğini belirten Aytekin, şunları söyledi: “Pricewaterhouse Coopers’ın (PwC) “Küresel Eğlence ve Medyaya Bakış 2014-2018” raporuna göre Türkiye’de 2014’te 13 milyar dolara ulaştığı öngörülen eğlence ve medya sektörünün, 2018’de 18,25 milyar dolar gibi önemli bir büyüklüğe ulaşması bekleniyor. Eğlence sektörü yılda ortalama yüzde 8,8 gibi bir oranla ekonominin üzerinde büyüyor. Her türlü eğlenceyi kapsayan etkinliklere olan yoğun talep nedeniyle tüketiciler artık biletlerini haftalar, bazen de aylar öncesinden satın alıyor. Satın alma ile etkinlik tarihi arasında uzun zaman aralığında, insanların yaşamlarında öngöremeyeceği riskler ortaya çıkabiliyor. Allianz olarak bu işbirliğiyle geliştirdiğimiz ‘Etkinlik Katılım Sigortası’ sayesinde öngörülemeyen risklere karşı insanların bilete ödedikleri bedeli güvenceye alıyoruz. İnsanların geleceği öngöremediği için etkinliklere katılmaktan vazgeçmesini istemiyoruz. Böylece günümüzün modern bireylerinin sosyal ve kültürel hayatlarına katkıda bulunuyoruz. Allianz olarak her zamanki gibi bu yenilikçi ürünümüzle müşterilerimizin ‘tam ihtiyaç duydukları anda’ yanlarında oluyor, eğlence planlaması yaparken de kendilerini güvende hissetmelerini sağlıyoruz.”

 


Allianz hakkında

Dünyanın en güçlü finans topluluklarından, Brand Finance "Global 500" araştırmasına göre “Dünyanın En Değerli Sigorta Markası” olan Allianz, 70’ten fazla ülkede 148.000 çalışanıyla 85 milyon müşterisine hizmet vermektedir. 2500 çalışanı, 12 bölge müdürlüğü ve 4000 acentesiyle 81 ilde 5 milyon müşterisinin yanında olan Allianz Türkiye, çatısı altında Allianz Sigorta, Allianz Hayat ve Emeklilik ile Allianz Yaşam ve Emeklilik şirketlerini barındırmaktadır. 2014 yılında hayat dışı branşlarda toplam 3,2 milyar TL prim üreterek %14,2 oranında pazar payı elde eden Allianz Türkiye, sektör liderliğini sürdürmektedir. Sağlık alanında 1 milyar TL prim üretimi ve %36,5 pazar payı ile sektörde birinci sırada yer alan Allianz Türkiye, hayat sigortalarında 440 milyon TL prim üretimi ve %13,4 konsolide pazar payı ile ikinci, bireysel emeklilikte 700 bin katılımcı sayısı, 7 milyar TL fon büyüklüğü ve %18,4 konsolide pazar payıyla üçüncü sırada yer almaktadır.

Allianz ile ilgili detaylı bilgi için:

allianz.com.tr

Allianz’ı sosyal medyada takip etmek için:

facebook.com/AllianzTurkiye

instagram.com/AllianzTurkiye

twitter.com/AllianzTurkiye

youtube.com/AllianzTurkiye