Karanlıkta Diyalog Eğitim Merkezi Allianz Sponsorluğunda devam ediyor


Dünya üzerinde 130 kentte 7 milyondan fazla insana ulaşan Dialogue in the Dark (Karanlıkta Diyalog) deneyimi İstanbul’da devam ediyor. Sigorta ve varlık yönetimi konusunda dünyanın önde gelen şirketlerinden Allianz, ziyaretçilere sıradışı bir deneyim yaşatan serginin eğitim merkezi sponsorluğu kapsamında isim hakkını elinde tutuyor.

 Bugüne kadar 130 şehirde 7 milyon kişi tarafından ziyaret edilen ve yaşattığı sıra dışı deneyimle ön plana çıkan Dialogue in Dark (Karanlıkta Diyalog) sergisi İstanbul’da devam ediyor. Gayrettepe Metro istasyonundaki 1500 metrekarelik alanda yer alan Karanlıkta Diyalog Sergisi’nin eğitim merkezi sponsorluğunu ve isim hakkını engelli hayata gösterdiği duyarlılığıyla tanınan Allianz Türkiye üstleniyor.

Tamamen karanlık bir ortamda hayatın farklı kesitlerinin yaşatıldığı bir ortamda görme engelli rehberler; ziyaretçileri dokunarak, koklayarak ve duyarak ‘yeni ve farklı’ bir biçimde görmesini sağlayacak bir yolculuğa çıkartan sergi İstanbullular’ı daha aydınlık bir dünyaya davet ediyor. Sergi alanında bulunan ve Allianz’ın desteği ile hazırlanan ‘Allianz Training Center’ da İstanbul Business School işbirliği ile iş dünyasına yönelik karanlıkta atölye çalışmaları düzenleniyor.  Karanlıkta Diyalog sergisinin biletleri Biletix üzerinden ve Biletix Satış Ofisleri’nden temin edilebiliyor.

 

24 Şubat 2014