Allianz Müşteri Hizmetleri - 0850 399 9999

Konut Sigortasından Kasko Sigortasına, İşyeri Sigortasından Hayat Sigortasına, Bireysel Emeklilikten Sağlık Sigortalarına, hasar işlemlerinden ambulansa kadar ihtiyaç duyduğunuz her türlü sigortacılık hizmetine, 0850 399 9999 numaralı telefondan ulaşabiliyorsunuz. 

Ambulans, Asistans ve Hasar İhbar hizmetlerimiz için Allianz Çağrı Merkezi 7 gün 24 saat hizmet veriyor.

Allianz Çağrı Merkezi, soru ve sorunlarınızı en hızlı şekilde cevaplandırıp çözüme kavuşturmak için yanınızda.

Üstelik artık sosyal medya kanallarımız üzerinden de bize ulaşabilirsiniz!

Allianz - twitter 

Sıkça Sorulan Sorular

Bireysel Emeklilik

Birikimlerim hakkında bilgi almak istiyorum?

Birikimlerinizle ilgili olarak www.allianzemeklilik.com.tr adresinden, Online İşlemler/ Bireysel Online İşlemler Merkezi bölümüne gidip T.C. kimlik numaranız ve şifrenizle giriş sağlayarak veya 0850 399 99 99 nolu çağrı merkezimizi arayarak bilgi edinebilirsiniz.

 

Fonlarım hakkında bilgi almak istiyorum?

Fonlarınızla ilgili olarak www.allianzemeklilik.com.tr adresinden, Online İşlemler / Bireysel Online İşlemler Merkezi bölümüne gidip T.C. kimlik numaranız ve şifrenizle  giriş sağlayarak veya 0850 399 99 99 nolu çağrı merkezimizi arayarak bilgi edinebilirsiniz.

Düzensiz ödeme hakkında bilgi almak istiyorum?

01.01.2016 tarihinden sonra vadesi gelen katkı payının ödeme tarihini takip eden 3 ay içinde yatırılmaması durumunda sözleşme düzensiz ödeme statüsüne düşüyor. Düzensiz ödeme kapsamına giren sözleşmeler için katılımcılara, düzensiz ödeme durumunun başladığı tarihi takip eden beş iş günü içerisinde bilgi verilecek. Katılımcılar isterlerse 2016 yılından itibaren ödenmemiş vadelerini de artık ödeyebilecekler. Daha ayrıntılı bilgi için lütfen BES Yeni Yönetmelik Sıkça Sorulan Sorular sayfamızı ziyaret edin.

Açık vadelerim hakkında bilgi almak istiyorum?

Açık vadelerinizle ilgili olarak www.allianzemeklilik.com.tr adresinden, Online İşlemler / Bireysel Online İşlemler Merkezi bölümüne gidip T.C. kimlik numaranız ve şifrenizle  giriş sağlayarak veya 0850 399 99 99 nolu çağrı merkezimizi arayarak bilgi edinebilirsiniz.

Aylık 10 tl kesiliyor bu kesinti hakkında bilgi almak istiyorum. (Yönetim gider kesintisi)?

01.01.2016 tarihinden sonra kurulan sözleşmelerde 5 yıl boyunca yıllık asgari brüt ücretin %8.5 oranında yapılan kesintilerdir. 01.01.2016 tarihinden önce kurulan sözleşmelerde yeni mevzuata göre değerlendirilecektir.

Ayrılma durumunda yapılcak kesintiler hakkında bilgi almak istiyorum?

01.01.2016 tarihli yeni mevzuat gereği 5 yıldan önce çıkış sağlanması durumunda o yılki brüt asgari ücetin %8.5 oranında 5 yılı tamamlanmasına kalan süre toplu olarak katılımcının birikiminden kesilir ve fon getirileri üzerinden %15 oranında vergi kesintisi sağlanır.

Ayrılma evraklarımı yönlendirdim ulaştımı? Ulaştıysa ödeme ne zaman hesaba geçicek?

Evraklarınız tarafımıza mail olarak yönlendirilmesi durumunda mail adresine 6 rakamdan oluşan bildirim numarası ulaşıyor olacaktır. Bildirim numarasıyla 0850 399 99 99 nolu çağrı merkezimizden takipte bulunabilirsiniz. Ödemeleriniz yasal süresi 20 iş günü içerisinde sağlanıyor olacaktır.

Aktarım durumunda yapılcak kesintiler hakkında bilgi almak istiyorum?

01.01.2016 tarihli mevzuat gereği aktarım durumunda sadece o yılın asgari brüt ücretinin %8.5 i oranında daha önceden kesintisi alınmadıysa tahsilatı sağlanır.

Hayat Sigortaları

Hayat sigortalarından kimler yararlanabilir?

18-65 yaş arasında olup, hayatta karşılaşılabilecek çeşitli risklere karşı teminat sahibi olmak isteyen herkes hayat sigortasından yararlanabilir. Teminat türüne göre, bazı ürünlerde sağlıklı olma koşulu da aranabilir.

Daha ayrıntılı bilgi ve size özel sigorta avantajlarından yararlanmak ve bilgi almak için lütfen başvuru formunu doldurun.

Hayat sigortalarında hangi teminatları alabilirim ?

Vefat Teminatı, Toplu Taşıtta Kaza Sonucu Vefat Teminatı, Kaza Sonucu Vefat Teminatı, Kaza Sonucu Daimi Maluliyet Teminatı, Hastalık Sonucu Daimi Maluliyet Teminatı, Kaza Sonucu Gündelik İşgörmezlik Teminatı , Kaza Sonucu Tedavi Masrafları Teminatı, Hastane Yatış Teminatı, Kritik Hastalıklar Teminatı Kanser.

Daha ayrıntılı bilgi ve size uygun teminatlar için sayfamızdaki Hayat Sigortası başvuru formunu doldurabilirsiniz. 

Hayat sigortam neden her yıl yenileniyor?

Sahip olabileceğiniz teminatlar seçeceğiniz ürüne ve sözleşmenize göre değişiklik gösterebilir. Sigorta ettiren/sigortalı tarafından kritik hastalıklar veye kanser teminatının poliçe kapsamında dahil edildiği durumlarda poliçeye ilk girişte yapılan risk değerlendirme sonucu olumlu ise sigortalı 10 yıl boyunca herhangi bir risk değerlendirmesine maruz kalmaksızın poliçesini yenileme hakkına sahip olur. Yenileme garantisi fiyat garantisi anlamında olmayıp, sigortacı yenileme dönemlerinde primleri  serbetçe belirleyebilir.

Birikimli Hayat poliçelerinde sigortalının birikiminin ödenme  süreçleri kaç gün?

Evraklarınızın eksiksiz bir şekilde şirketimize ulaştığı tatihten itibaren 7 iş günü içerisinde ödeme yapılır.

Hayat sigortanız ile ilgili daha fazla bilgi almak için Özel Birikim Sigortası sayfamızı ziyaret edebilirsiniz.

Krediye istinaden yapılan poliçelerde iptal iade süreçleri nasıl olur?

Kredinizi erken kapattığınızda kredi çekmiş olduğunuz kurum ile görüşüp kurum aracılığı ile şirketimize başvuruda bulunduğunuzda poliçe iptaliniz gerçekleşir ve 3 iş günü içerisinde iade işleminiz yapılır.

Hayat sigortalarında hangi kesintiler yapılmaktadır?

Gider payı, sigorta poliçelerinin düzenlenmesi, primlerin tahsil edilmesi, personel ve ilgili diğer giderler için yapılan kesintidir.

Aracı komisyonu veya üretim (istihsal) masrafı, sigorta aracılarına aracılık faaliyetleri için ödenen veya şirketlerce yapılan üretim masraflarını karşılamak için ayrılan tutardır.

İşletme masrafı, kar payı içeren ürünlerde kar payına esas teşkil eden matematik karşılık gelirlerinden belirli bir oranda yapılan kesintidir.

Erken ayrılma kesintisi, sigortadan ayrılarak (iştira) sonlandırılan sözleşmelerde matematik karşılıkların belli bir oranında uygulanan kesintidir.

Gider payı ve aracı komisyonu veya üretim masrafı tarifelerin özelliklerine göre sigorta şirketleri tarafından belirlenir. Ayrılma (iştira) süresi dolmadan feshedilen birikimli hayat sigortası sözleşmelerinde, fesih tarihine kadar ödenmiş tarife primlerinin varsa birikime kalan kısımları ile birikim primine ilişkin kâr payı karşılıklarının toplamı, söz konusu toplam tutar üzerinden sigorta şirketi tarafından belirlenmiş oranda yapılacak kesinti ve ilgili vergiler düşüldükten sonra sigorta ettirene iade edilir.

Sadece birikim priminin alındığı hayat sigortaları ile irat ödemeli hayat sigortaları için kesintiler ile ilgili bilgiler, bilgilendirme formunda ve poliçenin ilk sayfasında yer alır.

Hayat Sigortası kapsamında daha fazla bilgi için lütfen sayfamızı tıklayın

Allianz Sigorta ve Allianz Yaşam Emeklilik poliçeleri ile bilgilere nereden ulaşabilirim? 

Müşteri Hizmetleri diğer poliçeler tarafında en sık sorulan sorularla ilgili merak ettiklerinize Allianz Sigorta ve Allianz Yaşam Emeklilik sayfalarından ulaşabilirsiniz.